wtorek, 14 lutego 2012

Pieczony łosoś z salsą z awokado i mango

Na dzisiejszą obiadokolację wymyśliłam łososia - szybkie w wykonaniu (miałam na to całe 20minut :D ) i smakuje cudnie :)


- 50dkg surowego łososia bez skóry
- 2 łyżeczki słodkiej papryki w proszku
- 2 łyżeczki mielonej kolendry
- 1 spore mango
- 1 spore awokado
- puszka cieciorki
- sałata - użyłam gotowej mieszanki różnych rodzajów sałaty
- sok z cytryny
- oliwa z oliwek
- sól
- 20dkg kaszy kuskus


Płat łososia pokroiłam na 4 kawałki, a w miseczce wymieszałam sól, paprykę i kolendrę. Po kolei obtaczałam je w zrobionej mieszance i ułożyłam na blaszce, do dołu stroną, z której zdjęłam skórę. W rozgrzanym piekarniku lub na opcji grill w mikrofali (wybrałam to drugie) piekłam rybkę ok 7 min - oczywiście wszystko zależy od mocy grilla. Im większa tym krócej należy piec.
W międzyczasie przygotowałam salsę - do dużej miski wsypałam mieszankę sałat. Awokado i mango pokroiłam w średniej wielkości kostkę oraz dorzuciłam do sałaty. W kubku wymieszałam sok z cytryny, oliwę i jeszcze odrobinę kolendry, następnie dolałam do miski. Kaszę przygotowałam wg instrukcji z opakowania. Na talerzu ukłożyłąm salsę, ugotowany kuskus i kawałek łososia. E voila!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz